Preț, livrare și plată 

Metoda de livrare: colet prin Fan Courier. 

Termene de livrare estimate:

  • În 24 de ore – pentru comenzile plasate până la ora 14:00, de luni până joi. Durata livrării poate ajunge până la 48 de ore pentru unele zone mai îndepărtate sau mai greu accesibile. Comenzile plasate după ora 14:00 vor fi livrate in maxim 48 de ore;
  • Luni – pentru comenzile plasate de joi, după ora 14:00 pană vineri ora 14:00;
  • Marți – pentru comenzile plasate de vineri, după ora 14:00 până duminică inclusiv.

Livrarea va fi efectuată la adresa specificată la plasarea comenzii.

Taxa ramburs: 4,76 lei

Transport gratuit: comenzi de minim 250RON. 

Prețuri transport pentru comenzi sub 250RON:

Tip ServiciuBucureștiAlte
Localități
Localități în afara ariei
de acoperire Fan Courier
Colet 2 kg 7.48 8.91
+ 1kg 0.88 1.00
Taxa suplimentară pe km 25.3

(preturi fără TVA)

Greutatea maximă a coletului: 20 kg  

Plata: Clientul poate face plata pentru produse ramburs (plătește la primirea coletului), transfer bancar și card de credit sau debit. 

Anularea comenzilor: Se pot anula doar comenzile care nu au fost expediate, trimițând un e-mail înainte de expedierea coletului sau apelând unul dintre numerele noastre de telefon. Orice suma de bani achitata va fi restituită în contul din care s-a plătit.

Returnarea produselor: Dacă sunteți consumator (persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociații), aveți dreptul de a vă răzgândi (fără a preciza motivele) în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor. 

Rambursăm banii prin virament în contul dumneavoastră bancar pe care ni-l furnizați și nu vom percepe comisioane. Costurile de transport sunt responsabilitatea clientului. Produsele trebuie expediate în starea în care vi le-am livrat, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în maximum 14 zile calendaristice de când ne-ați comunicat în scris decizia de a vă retrage. Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor – din cauza modului în care le-ați manipulat sau folosit (în alt mod decât pentru determinarea naturii, calității şi funcționării produselor), caz in care vom scădea contravaloarea diminuării produselor respective.

Neridicarea coletelor: Obligația clientului este de a trece adresa corecta în comandă și de a ridica coletul expediat de către noi. În cazul în care un client nu ridică coletul comandat din cauza unor împrejurări care nu ne pot fi imputate, ne rezervam dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decât cu plata in avans. Nu ne asumam răspunderea pentru situațiile in care coletul nu a putut fi predat pe motiv ca adresa era greșita sau destinatarul nu și-a ridicat coletul. Daca o suma a fost plătita în avans, restituirea plații se poate face la cererea expresa și scrisa a clientului, însă va fi restituita doar suma rămasă după ce vor fi scăzute cheltuielile legate de întoarcerea coletului și de comisioanele bancare.

Detalii în secțiunea termeni și condiții